PARKERENFRANKFURT-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik online reserveren?

Op parkerenfrankfurt-airport.nl kunt u na het vinden van uw geprefereerde parkeerlocatie direct een parkeerplek reserveren. Voordat u begint met het vergelijken van parkeermogelijkheden geeft u uw vertrek- en aankomstdata aan samen met een tijdsindicatie. Daarna zal er, aan de hand van de door u ingevulde gegevens, een overzicht verschijnen met alle beschikbare parkeerlocaties bij Frankfurt Airport. Zodra u een keuze heeft gemaakt kunt u deze dus direct reserveren. Na het voltooien van de reservering ontvangt u direct een reserveringsbevestiging.

#
Welke datum moet ik invullen bij het zoeken/ reserveren van een parkeerplek?

Bij het zoeken en reserveren vult u de data in waarop u verwacht te parkeren bij Frankfurt Airport. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat uw vlucht op 19 oktober om 00:55 vertrekt en dat u daarom al op 18 oktober om 23:00 uw auto parkeert. In dat geval betaalt u ook parkeerkosten voor 18 oktober en vult u dus 18 oktober in als vertrekdatum. In zulke gevallen verschilt het overigens hoe parkeeraanbieders de prijs berekenen.

#
Klopt het dat de prijs wijzigt als ik een andere tijd invoer?

Het kan inderdaad zo zijn dat de prijzen veranderen als u een andere vertrek- of aankomsttijd invult. Dit komt omdat aanbieders hun prijzen verschillend kunnen berekenen. Sommige aanbieders werken met tarieven gebaseerd op hele dagen, anderen baseren hun prijzen op halve dagen.

#
Welke tijd vul ik in bij het reserveren?

De tijd die u invult bij het reserveren van een parkeerplek hangt af van de parkeervorm die u kiest. Als u kiest voor Park & Walk hoeft u alleen rekening te houden met de parkeertijd en de enkele minuten die u erover doet om van de parkeerplek naar uw terminal te lopen. Als u kiest voor Valet parkeren vult u voor de heenreis de verwachte tijd van aankomst op het vliegveld in. Bij de terugreis geeft u de tijd aan wanneer u denkt klaar te staan om uw auto weer aan te nemen. Vaak zal dit ongeveer 1 uur na het landen zijn. U kunt na het landen contact opnemen met uw aanbieder wanneer u meer zekerheid heeft over wanneer u klaar staat voor vertrek. Als u kiest voor Shuttle parkeren vult u de verwachte tijd van aankomst op het parkeerterrein in. Hierbij is het verstandig om rekening te houden met een half uur om vanaf de parkeerplaats naar het vliegveld te komen. Zo weet u zeker dat u genoeg tijd rekent voor het parkeren van uw auto.

#
Ging mijn reservering goed?

Na het reserveren van uw parkeerplek krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging toegestuurd op het mailadres dat u heeft opgegeven. Zodra uw boeking bij ons is voltooid zetten wij automatisch uw boeking door naar de parkeeraanbieder. Wij raden u aan om een gratis account aan te maken op Parkerenfrankfurt-airport.nl. Hier kunt u de status van uw reservering inzien. Mocht het zo zijn dat u binnen 24 uur nog geen mail heeft ontvangen in uw mail- of spambox, log dan in op uw account of mail naar onze klantenservice. Als uw reservering erg kort dag is geplaatst, kan het handiger zijn om in dit geval contact op te nemen met de parkeeraanbieder zelf. Zij kunnen u dan het snelste helpen met uw reservering.

#
De vluchttijden zijn nog onbekend, kan ik wel al een parkeerplaats reserveren?

Een parkeerplaats reserveren is al mogelijk vanaf het moment dat u weet op welke data u vliegt. De tijden die u opgeeft tijdens het reserveren zijn in principe een indicatie voor de parkeeraanbieders. Zodra u de exacte tijden weet, kunt u ons een e-mail sturen met daarin uw vluchttijden. Vaak staan de vluchtgegevens aangegeven in de reserveringsbevestiging.

#
Zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar?

Bij het zoeken naar een parkeerplek laat onze website de actuele beschikbaarheid zien van de parkeerlocaties. Na het invoeren van de juiste data krijgt u dus een lijst te zien met alle aanbieders die op dat moment een parkeerplek vrij hebben.

#
Hoe lang van tevoren kan ik het beste reserveren?

Wij raden alle reizigers aan om er zo vroeg mogelijk bij te zijn. Dit geeft u de meeste parkeermogelijkheden en bespaart u geld en ongemak. Boek minstens een week van tevoren een parkeerplek. Tijdens de vakantieperiodes is het zelfs verstandig om minstens twee weken van tevoren te boeken.

#
Kan ik met meerdere auto’s komen?

Het is mogelijk om voor meerdere auto’s een reservering te plaatsen. Bij het reserveren geeft u aan met hoeveel auto’s u komt. De parkeerlocaties zullen hier rekening mee houden. Mocht het aantal auto’s tussendoor veranderen, geef dit dan aan ons door middels een mailtje naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en de wijziging. Vermeld hierbij ook het gewijzigde kentekennummer.

#
Kan ik mijn reservering ook wijzigen of annuleren?

Voor een wijziging kunt u contact opnemen met ons door middel van een mail of via het contactformulier op de pagina contact. Bij het contacteren geeft u aan welke wijziging u door wilt voeren. In uw account op Parkerenfrankfurt-airport.nl kunt u uw boeking verwijderen. In de algemene voorwaarden vindt u de terugbetalingsregeling. De algemene voorwaarden zijn te vinden via de link op het formulier bij het reserveren.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen in mijn mailbox?

Het is de bedoeling dat u binnen 24 uur een reserveringsbevestiging krijgt opgestuurd via de mail. Normaliter komt deze terecht in uw reguliere mailbox. Het komt echter een enkele keer voor dat de mail in uw spambox belandt. Controleer beiden dus goed. Heeft u niks kunnen vinden? Dan kunt u hem via uw account op Parkerenfrankfurt-airport.nl opnieuw laten verzenden. Wij raden het daarom ook aan om een account aan te maken bij het reserveren. Tevens vindt u hier alle gegevens wat betreft uw reservering. Wanneer u geen account heeft aangemaakt bij het reserveren dan kunt u contact opnemen met ons via de telefoon, chat of mail.

#
Ik wil toch met een andere auto komen, moet ik dit doorgeven?

Het is mogelijk om na het reserveren met een andere auto te komen. U zult hiervoor het gewijzigde kentekennummer even moeten doorgeven. Dit kunt u doen doormiddel van een mail naar contact@parkcare.nl. Laat ons weten wat het kenteken is waarmee u gaat reizen en wat uw gegevens zijn. Wanneer u heeft besloten om met een andere auto te komen op de dag van het parkeren, is het verstandiger om direct contact op te nemen met uw parkeerlocatie. Zij zullen dan in hun gegevens het kentekennummer voor u aanpassen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe